flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Тренінг для викладачів НШСУ

23 лютого 2018, 15:42

    22 – 23 лютого 2018 року у Львові відбувся тренінг для викладачів «Методика підготовки та проведення тренінгів у НШСУ». Захід був організований Національною школою суддів України. Метою тренінгу було зміцнення викладацького потенціалу у галузі суддівської освіти.

     У заході взяли участь судді-викладачі, як будуть задіяні в процесі спеціальної підготовки кандидатів на посаду судді. Участь у дводенному тренінгу взяла суддя Господарського суду Львівської області Ірина Козак. Тренінг провели співробітники НШСУ, а саме: начальник відділу підготовки викладачів (тренерів) Ольга Шаповалова, старший науковий співробітник цього відділу Олександр Здебський та викладач Олександр Коротких, провідний науковий співробітник відділу науково-методичного супроводження психологічної підготовки суддів Андрій Маслюк, суддя Апеляційного суду Запорізької області у відставці Ольга Булейко.  Ольга Шаповалова представила викладачів, провела опитування серед учасників щодо знань, вмінь та навичок, які вони бажають отримати від тренінгу. Учасники тренінгу за допомогою експрес-опитування з подальшим обговоренням визначили засади суддівської освіти та специфіку навчання дорослої аудиторії.

     Під час дводенного тренінгу учасники ознайомились з особливостями підготовки та проведення тренінгів для дорослої аудиторії, з методикою викладання, активними формами навчання. Матеріал з опанування інтерактивних методів навчання засвоюється краще під час виконання практичних завдань. Викладачі запропонували підготувати міні-лекцію, провести «мозковий штурм» та стати учасником рольової гри. Навчання відбувалось в малих групах, кожна з яких мала можливість презентувати результати практичних завдань у довільній формі.

     Другий день роботи тренінгу був присвячений технікам роботи з аудиторією. Учасники тренінгу розібрали методологічні аспекти суддівської освіти, проаналізували типові помилки в роботі викладача. Учасники обмінювались досвідом та виробляли спільні корисні поради для подальшої роботи з аудиторією.