flag Судова влада України

Єдиний Контакт-центр судової влади України 0-800-501-492

Звіт про роботу Відділу автоматизованого документообігу та обробки інформації за 2017 рік

За період з 01 січня по 01 грудня 2017 р. Відділом зареєстровано 50215 документи, з них непроцесуальних - 573 документи. За вказаний період у суд надійшло 2686 позовних заяв, 1209 апеляційних скарг. 

За звітний  період  Відділом відправлено 17302 рекомендованих листів, 15311 – рекомендованих листів з повідомленням, 259 простих листів.

Протягом 2017 року Відділом автоматизованого документообігу та обробки інформації  вжито ряд  заходів на виконання річного плану роботи  на 2017 р.

Протягом звітного періоду, відповідно до розкладу та на виконання п.п. 3,4 плану проведено ряд занять із вивчення Інструкції з діловодства в господарських судах України з помічниками та секретарями судових засідань та надано практичну допомогу новоприйнятим працівникам з питань застосування Інструкції.

Особливу увагу приділено перевірці стану діловодства первинного обліку номенклатурних справ та аналізу діловодства у відділі.

Окрім того, проводилась робота щодо перевірки дотримання строків передачі справ  для здійснення апеляційного та касаційного провадження, інформування  працівників апарату суду щодо економії витрат на відправку вихідної кореспонденції (п.п. 2,5 плану).

На виконання п. 7 плану відділом подавались пропозиції до бюджетного запиту, проводилась робота в архіві суду по відібранню справ для утилізації (п.1 плану), здійснено підготовку паспорта архіву суду для подання до Державного архіву Львівської області (п. 9 плану).

Працівники Відділу взяли участь у семінарі з питань дотримання антикорупційного законодавства.

Підсумовуючи викладене, слід зазначити , що річний план на 2017 рік виконано.

 

    Начальник відділу автоматизованого

   документообігу та обробки інформації                                                                                                          Яремчук С.М.