flag Судова влада України

Єдиний Контакт-центр судової влади України 0-800-501-492

Звіт про виконання плану робіт відділу господарського та матеріально-технічного забезпечення за 2017 рік

Протягом 2017 року відділом господарського та матеріально-технічного забезпечення виконанні  завдання згідно планів робіт відділу та апарату суду:

Для повноцінної роботи суду та належного здійснення правосуддя проведено  закупівлю товарів, а саме:    папір,  господарські та миючі товари канцелярське приладдя, марки ,лампи ЛЕД,суддівські мантії ,пилососи,сканери і факс, меблі для залу очікування учасників судового процесу ,сейфи, джерело безперебійного живлення,системні блоки, тепловетелятори ,ветелятори та ін. .

          На виконання Закону України «Про публічні закупівлі», наказів Державної судової адміністрації України  від 02.02.2016 року №19 та від 29.02.2016 року №37 господарський суду Львівської області у 2017 р. здійснив  процедуру закупівель товарів і послуг через систему електронних допорогових закупівель PROZORRO. Через електронний торгівельний майданчик було закуплено: талони на бензин, папір, монітори, послуги із заправки картриджів,комп’ютери і т.д.

       Проводились навчання та інструктажі з працівниками апарату господарського суду на теми:

 -    заходи щодо економного використання  електроенергії та теплової енергії.

        У звітному періоді проведено переатестацію працівників відділу господарського та матеріально-технічного забезпечення щодо перевірки  знань з охорони праці та техніки безпеки в ДП „Західний  експертно-технічний  центр Держгірпромнагляду України”. Вказана переатестація стосувалась наступних питань: організація експлуатації  ліфта; електробезпека на виробництві; охорона праці на виробництві. Також начальником відділу пройдено навчання з питань пожежної безпеки в Навчально- методичному центрі цивільного захисту  та безпеки життєдіяльності  у Львівській області .

Належна увага була приділена і господарській частині щодо утримання приміщення суду. Так, в приміщенні господарського суду Львівської області виконано ремонтні роботи,працівниками відділу, на сходовій клітці 6-7 поверхів, здійснено ремонт туалету 6-го поверху та проведено підготовчі роботи  до виконання  ремонтних робіт цокольного поверху.

            Крім того, в суді проводились поточні ремонтні роботи  сантехнічного,електричного обладнання, ремонт дверних замків, меблів. Також, було підготовлено та заключено договори на надання комунальних послуг та договори на придбання товару та виконання робіт,  забезпечено приміщення суду засобами пожежогасіння згідно пожежних норм. Проведено облік та контроль енергоресурсів, в результаті чого   використано електро та  теплової енергії ,води - менше обсягів згідно  доведених  лімітів.

Виконано роботи   по монтажу  систем  пожежної сигналізації  та системи оповіщення..

Проводилась робота по плануванню та організації  роботи з  виконання проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт  нежитлових(адміністративних ) приміщень цокольного поверху, а також по проведенню поточних ремонтів приміщень суду,електроенергетичної системи , ліфтів,  системи вентиляціі, опалення та кондиціювання, засобів зв”язку.

          Забезпечено відповідним меблюванням , засобами зв’язку ,оргтехнікою,

жалюзями та іншим  необхідним обладнанням  службові кабінети працівників суду.

       Проведено належний облік та щорічну інвентаризацію  матеріальних цінностей.

      Постійно та своєчасно виконувались  накази  та розпорядження  голови суду, заступників голови суду , керівника апарату  суду і його заступника.

 

 

 

Начальник відділу господарського

та матеріально-технічного забезпечення                                               В.Завада