flag Судова влада України

Єдиний Контакт-центр судової влади України 0-800-501-492

Звіт про виконання плану робіт відділу господарського та матеріально-технічного забезпечення за 2019 рік

Відділ господарський  та матеріально–технічного забезпечення (далі  відділ) входить  в структуру Господарського суду  Львівської області і забезпечує діяльність суду з питань, що належать до компетенції відділу а саме:

-здійснення  господарського  та технічного забезпечення  діяльності господарського суду;

- підтримання належного внутрішнього порядку в приміщеннях суду,   налагодження безперебійного функціонування систем життєзабезпечення приміщень суду, облік та збереження матеріальних цінностей;

 -поточний ремонт і технічне обслуговування приміщень суду  та інше.

      У 2019 році  було підготовлено  та проведено заходи щодо заключення договорів, додаткових угод   по наданню послуг, а саме:

   Було здійснено 54 закупівель  товарів  таких як  канцтовари, господарські товари , друкована продукція, миючі засоби ,  диски, папір та інше. Також   були виконані  послуги з поточного ремонту  оргтехніки , послуги з заправки картриджів, послуги з поточного ремонту внутрішньої АТС, системи відеонагляду   та інше. Проведено гарантійний ремонт стаціонарного металодетектора.

       На основі наказу №10 від 26.02.19р., розроблено «План заходів з енергозбереження  й зменшення витрат на оплату  комунальних послуг, енергоресурсів та послуг зв’язку в 2019 році» та вжиті заходи щодо  його виконання .     

       З працівниками апарату Господарського  суду Львівської області , та зокрема  з працівниками відділу, проводились навчання та інструктажі на теми:

       У звітному періоді  пройдено  навчання та   переатестацію  працівниками  відділу господарського та матеріально технічного забезпечення:

-  перевірка  знань  з охорони праці та електробезпеки  на виробництві та ліфтера   в ДП «Західний  експертно-технічний  центр Держпраці »;

     Працівники відділу  взяли участь у семінарі на тему: «Забезпечення  безперервної діяльності суду  в умовах надзвичайних ситуацій»  та розроблений проект «Плану забезпечення  безперервної діяльності Господарського суду Львівської області в умовах надзвичайних ситуацій».

     Здійснювався контроль  за належним  матеріально-технічним забезпеченням суду, за станом приміщення та прилеглої території.  Крім того працівниками  відділу  проводились  поточні роботи сантехнічного, електричного обладнання , теплової мережі, ремонт меблів, дверних замків.

    Відділ господарський та матеріально-технічного забезпечення бере активну участь у організації підготовки проведення семінарів , нарад, «круглих столів» тощо.

    Згідно  службових записок  працівників суду виготовляються штампи та печатки,  для внутрішнього користування в суді. Ведеться облік  та контроль користування штампів та печаток суду.    

     Під час проведення робіт по капітальному ремонту   цокольного поверху , бралась активна участь у організації та проведенні будівельних робіт. Вівся контроль щодо дотримання  підрядником проектно-кошторисної документації. Перевірки актів Ф-2 на виконання будівельних робіт  згідно проекту,  складання Дефектного акту на додаткові ремонтні роботи, які не були вказані в кошторисі Контроль за веденням журналів авторського нагляду  та журналом загальних робіт, оформленням актів на приховані роботи та інше.

     Проводились зустрічі та наради з керівництвом Личаківськоії РДА м. Львова  та іншими комунальними службами міста щодо демонтажу димохідних труб  в подвір’ї суду, та облаштування  прилеглої території до будівлі суду. Належна увага приділяється і роботі по виготовленню проектної документації по об’єктах  «Капітальний ремонт  прибудинкової території  із заміною ділянок трубопроводів Господарського суду Львівської області  по вул. Личаківській,128 у м .Львові» та «Капітальний ремонт  частини фасаду будинку Господарського суду Львівської області  по вул. Личаківській,128 у м. Львові» . Проведена робота щодо виготовлення паспорта з енергозбереження будівлі суду та вводу приміщення суду , після капітального ремонту, в експлуатацію та видачу сертифіката з ДАБІ, виконано технічний паспорт цокольного поверху.      

     Належна увага приділяється  і господарській частині щодо утримання приміщення  суду та прилеглої території. Кожен день  ведеться прибирання із дотриманням вимог санітарної гігієни приміщень та прилеглої території.

     Відділом господарським та матеріально-технічного забезпечення ведеться  належний   контроль за використанням електроенергії, теплової енергії , води  та системи вентиляції про що щомісячно  робляться звіти  та облік , який  ведеться  в журналах .

 

 

 

Начальник відділу господарського та

 матеріально-технічного забезпечення                                                Завада В.В.