flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Відбувся тренінг для викладачів

23 червня 2017, 15:06

21–22 червня  2017 року у Львові відбувся методологічний тренінг для суддів-викладачів на тему: «Методика підготовки та проведення тренінгів у Національній школі суддів України». Захід був організований Національною школою суддів України за підтримки українсько-канадського проекту «Освіта суддів – для економічного розвитку».

      Участь у вищезазначеному заході взяли судді Господарського суду Львівської області Зоряна Горецька, Оксана Долінська та прес-секретар суду Наталя Шайда.

      Вітальними словами тренінг відкрили директор Львівського регіонального відділення Оксана Польна, начальник відділу підготовки викладачів (тренерів), суддя Верховного Суду України у відставці – Ольга Шаповалова та менеджер українсько-канадського проекту «Освіта суддів – для економічного розвитку» Ігор Осика.

     Такий методологічний тренінг проводиться вже дев’ятий раз і його актуальність тільки зростає. Це свідчить про бажання суддів опановувати навички викладацької майстерності та про зацікавленість суддівської спільноти до процесу викладання в Національній школі суддів України.

   Викладачами тренінгу були: заступник начальника відділу підготовки викладачів (тренерів) Галина Юровська, старший науковий співробітник цього ж відділу Олександр Здебський, суддя Черкаського окружного адміністративного суду Лариса Трофімова, головний спеціаліст із забезпечення зв’язків із засобами масової інформації Апеляційного суду Івано-Франківської області, психолог Людмила Безусова-Попович .

  Під час дводенного тренінгу учасники ознайомились з особливостями підготовки та проведення тренінгів для дорослої аудиторії, з методикою викладання, активними формами навчання. Матеріал з опанування інтерактивних методів навчання засвоюється краще під час виконання практичних завдань. Викладачі запропонували підготувати міні-лекцію, провести «мозковий штурм» та стати учасником рольової гри. Навчання відбувалось в малих групах, кожна з яких мала можливість презентувати результати практичних завдань у довільній формі. Учасники обмінювались досвідом та виробляли спільні корисні поради для подальшої роботи з аудиторією.